Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności- również za pobraniem
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje 
  • Sprzedajemy tylko nowe pełnowartościowe oryginalne fabrycznie zapakowane produkty które nigdy nie są otwierane lub wyciągane z opakowania .
  • Sprzedawane produkty nigdy NIE !!! pochodzą z zwrotów lub wystaw sklepowych.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja -Informacje

Sprzedawane urządzenia pochodzą zawsze z polskiej legalnej dystrybucji 

Zawsze jest to gwarancja tzw"door to door".

Głównym założeniem takiej gwarancji jest całkowicie darmowa obsługa napraw gwarancyjnych. Kupujący nie ponosi nigdy z tego tytułu żadnych kosztów. 

Wszystkie towary dostępne w  naszym sklepie objęte są gwarancją danego dystrybutora lub producenta .

To on jako gwarant udziela on nabywcy Gwarancji od 24 do 36  miesięcy oraz zapewnia że zakupiony produkt jest wolny od wad materiałowych i fabrycznych.

Gwarancja jest udzielana tylko na użytek domowy  prywatny !!! (faktura vat lub paragon)

Są jednak modele na które producent może udzielić gwarancji komercyjnej  proszę pytać przed zakupem chętnie udzielimy odpowiedzi

 Uznane przez gwaranta usterki zostaną usunięte bezpłatnie poprzez naprawę lub wymianę części w możliwie najkrótszym terminie.

Gwarancja obejmuje usunięcie usterek które w sposób dający się udowodnić wynikają z zastosowania wadliwych materiałów lub są wynikiem błędów produkcyjnych

1.Gwarancja nie obejmuje czynności związanych z konserwacją ,czyszczeniem ,regulacją urządzenia opisanych w instrukcji obsługi.
2. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne i termiczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia ,urwania, stłuczenia,wygięcia , zarysowania itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań
5. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
6. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację.
7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
8. W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pobraniem , sklep nie odbiera takich przesyłek
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl